Документ № 435 від 19.12.2017 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


ДОБРОПІЛЬСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Розпорядження

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

19.12.2017 м. Добропілля №435
 
Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян в Добропільській районній державній адміністрації

Керуючись статтями 6, 25, 28, 38, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статтями 5, 7, 13, 19, 20 Закону України «Про звернення громадян», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою  Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами), Класифікатором звернень громадян, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 (зі змінами), враховуючи розпорядження голови Донецької облдержадміністрації, керівника Донецької обласної військово-цивільної адміністрації від 07грудня 2017 року № 1619/5-17 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян в Донецькій обласній державній адміністрації», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області 11 грудня 2017 року за № 215/2422, з метою забезпечення ефективної роботи системи прийому, обліку, реєстрації і розгляду письмових звернень громадян, контролю за станом цієї роботи в райдержадміністрації та її структурних підрозділах, в органах  місцевого самоврядування, на підприємствах,  організаціях, установах району:

  1. Затвердити Порядок розгляду письмових звернень громадян в Добропільській районній державній адміністрації (далі – Порядок) (додається).
  1. Першому заступнику, заступнику голови, керівнику апарату, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та рекомендувати сільським, селищному головам забезпечити об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд письмових звернень громадян.
  1. Відділу з питань внутрішньої політики та організаційної роботиапарату райдержадміністрації (Дяк), відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації (Волков) забезпечити систематичне інформування мешканців району про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації.
  1. Юридичному сектору апарату райдержадміністрації (Калашнікова) забезпечити подання цього розпорядження на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Донецькій області в установленому порядку.
  1. Це розпорядження набирає чинності з дня його опублікування.
  1. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації (Волков), контроль –керівника апарату райдержадміністрації Перейму В.В.

В.о. голови  райдержадміністрації                                 О.Л.Стебель

П О Р Я Д О К розгляду письмових звернень громадян в Добропільській районній державній адміністрації