Понад 115 тис. громадян та представників бізнесу звернулися за адміністративними послугами до фіскальних органів Донеччини

З початку 2018 року за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг до органів фіскальної служби Донеччини звернулись понад 115,7 тис. громадян та представників бізнесу. У травні їм було надано майже 20 927 адміністративних послуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 48,7 %. Крім того, було відмовлено в наданні 59 адміністративних послуг, оскільки суб’єктами звернень не було дотримано вимоги, які висунуто до переліку документів, необхідних для їх отримання.
Як і раніше, найбільш популярною у суб’єктів звернень у травні поточного року залишається адміністративна послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО) – видано 9311 таких карток, що становить 44,5% від загальної кількості наданих адмінпослуг.
Також запитуваними адміністративними послугами у звітному місяці визначено видачу відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 4980 (23,8%), реєстрацію книг обліку розрахункових операцій – 1355 (6,5%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1034 (4,9%), реєстрацію платника єдиного податку – 775 (3,7%), реєстрацію книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 707 (3,4%) та інші.
Головним управлінням ДФС у Донецькій області видано 709 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 410 і 299 ліцензій відповідно), анульовано 90 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 54 і 36 ліцензій відповідно).