З 2 серпня запрацює електронний Реєстр ліцензій на право торгівлі алкоголем та тютюном

У зв’язку з запровадженням в експлуатацію з 02.08.2018 програмного забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФС України «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами» від 28.02.2018 р. № 18-р, з 02.08.2018 вводиться єдиний зразок заяви яка заповнюється суб’єктами господарювання в залежності від дії яку необхідно здійснити, а саме:
- Видача ліцензії
- Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)
- Переоформлення ліцензії та внесення змін РРО
- Видача дубліката ліцензії
- Анулювання ліцензії
Для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії необхідно надавати платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) по кожній заяві окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення по кожному торгівельному об’єкту.