Як працює YASNO в умовах карантину

Як відбувається обслуговування клієнтів під час карантину? Що змінилося?

Поки люди знаходяться на карантині, їх комфортне перебування вдома продовжують забезпечувати комунальники та енергетики. Постачальник електричної енергії та енергоефективних рішень YASNO надає якісний сервіс і забезпечує клієнтів електроенергією. Для безпеки клієнтів всі енергоофіси YASNO в Донецькій та Дніпропетровській областях і Києві обслуговують клієнтів тільки дистанційно. Які ще заходи прийняті в компанії для попередження розповсюдження коронавіруса, розповів директор з продажу та обслуговування клієнтів YASNO Євген Бушма.

ясно2

Як відбувається обслуговування клієнтів під час карантину? Що змінилося?

Піклуючись про безпеку клієнтів, ми прийняли рішення призупинити особистий прийом відвідувачів у всіх енергоофісах. Зараз спілкування з фахівцями YASNO відбувається по телефону та через інтернет. Постачальник YASNO створив усі необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити дистанційно. Оплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію з питань розрахунків та нарахувань можна:

• через Особистий кабінет на сайті YASNO;

• з допомогою мобільного додатку (у Києві та Дніпропетровській області);

• в особистих повідомленнях на сторінці в Facebook;

• по електронній пошті;

• за телефонами контакт-центрів.

У компанії YASNO 3,5 млн клієнтів в трьох регіонах. Цих каналів зв'язку буде достатньо? Як збільшилося навантаження на ваші дистанційні канали, є проблеми з дозвоном?

Проблем з дозвоном немає. Навантаження на операторів не зросло порівняно з аналогічним періодом попередніх місяців.

Для кожного енергоофісу ми виділили додаткові номери телефонів і окремі електронні адреси. Ці контакти вже розміщені на вході в кожен енергоофіс, а також опубліковані на сайті yasno.com.ua. Це додатковий канал комунікацій як з приватними, так і з юридичними клієнтами, для яких дуже важливо у період розрахунків за спожиту електроенергію мати якісні та доступні способи взаємодії.

Багато клієнтів вже звикли вирішувати питання дистанційно, не виходячи з дому. Найчастіше енергоофіси відвідують літні люди, для яких онлайн обслуговування може виявитися проблемою.

Ми просимо клієнтів, які є більш досвідченими користувачами інтернету, допомагати використовувати дистанційні сервіси для вирішення комунальних питань людям похилого віку – родичам, сусідам, знайомим. Крім цього, через Особистий кабінет можна підключити і вести кілька особових рахунків, передавати показання лічильників і оплачувати рахунки тим, хто цього потребує.

Слід зазначити, що стабільна робота контакт-центру і додаткові номери для кожного енергоофісу дозволяють нам якісно опрацювати всі вхідні дзвінки від клієнтів.

Адже незважаючи на введення карантину, необхідно своєчасно і в повному обсязі оплачувати спожиту електричну енергію. Запровадження надзвичайних заходів не звільняє споживачів від оплати за спожиті послуги.

Які заходи прийняті в компанії для попередження поширення інфекції?

Для співробітників, які не беруть участь у безперервних виробничих процесах, надана можливість віддаленої роботи. Іншим – намагаємося організовувати доставку на роботу окремим транспортом, особливо в тих регіонах, де введені обмеження на використання громадського транспорту. Придбано дезінфікуючі засоби, забезпечено додаткове прибирання та дезінфекція офісних приміщень.

Співробітників, які виявили симптоми нездужання, зобов'язали залишатися удома і негайно звертатися до медичної установи, а також повідомляти безпосередньому керівнику про стан свого здоров'я і своє місцезнаходження. Ми регулярно інформуємо всіх своїх колег про профілактику та симптоматику коронавирусной інфекції, першочергові дії, даємо рекомендації щодо поведінки в умовах карантину.

Яку ще інформаційну роботу проводить YASNO на період карантину?

Ми підключили всі можливі канали комунікації та регулярно інформуємо клієнтів на своєму сайті, офіційних сторінках в Facebook та через ЗМІ.

В першу чергу, ми закликаємо обслуговуватися дистанційно. YASNO рекомендує клієнтам по можливості залишатися вдома і вирішувати питання по електропостачанню та енергоефективності, а також оплачувати за послуги без додаткової комісії через зручні онлайн-сервіси.

По-друге, користуватися порадами щодо енергоефективності. Вони особливо актуальними стають зараз, у період карантину, коли більшість часу клієнти проводять вдома і активно користуються електроприладами. YASNO пропонує способи економії електроенергії: енергоефективні набори Розумний Watt з двозонним лічильником і якісне LED-освітлення. Отримати консультацію по їх використанню і замовити продукти можна через інтернет або за телефоном контакт-центру.

Ми закликаємо клієнтів і співробітників YASNO зберігати спокій, а також бути особливо уважним до свого здоров'я та здоров'я своїх близьких. Саме це є важливою умовою для запобігання поширення захворювання.

Довідка:

YASNO – постачальник електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.

Прес-служба YASNO у Донецькій області