Події тижня (02.04.2018 –06.04.2018) Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області

02.04.2018 року відбулась апаратна нарада під головуванням начальника управління Гулана Олега Борисовича, за участю першого заступника начальника управління Пітик Неоніли Євгеніївни, заступника начальника управління Громило Наталії Миколаївни та керівників структурних підрозділів. Обговорювались питання про виконання протокольних доручень попередньої апаратної наради та заходи, що плануються на поточних тиждень, про стан виконавської дисципліни у відділах та секторах, надання місячної та квартальної звітності тощо.

04.04.2018 року – начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1 Дегтяр Ірина Петрівна на території Шилівської сільської ради (с. Шилове, Мирне, Кам’яне) провела зустрічі за місцем проживання в ході яких відповіла на питання громадян.

06.04.2018 року – перший заступник начальника Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Пітик Неоніла Євгенівна провела зустріч за місцем проживання та виїзний прийом громадян у Добропільській сільській раді.

06.04.2018 року – напередодні Великодня колектив Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України взяв участь у благодійній акції «Великодний кошик». Перший заступник начальника управління Пітик Неоніла Євгенівна відвідала жительку с. Красноподілля Галат Ганну Олексіївну, людину похилого віку, учасника війни, колишнього в’язня.

За минулий тиждень:
- За принципом «Єдиного вікна» відділом обслуговування громадян № 1 зареєстровано 406 звернень, що на 18 % менше, ніж за попередній тиждень (497 звернень). Прийнято: 49 заяв на перерахунок пенсії, 13 – на первинне призначення пенсії, 58 осіб отримали консультації з питань пенсійного забезпечення, 5 осіб звернулися за переведенням пенсійних виплат до управління, 4 – за виготовленням електронного пенсійного посвідчення, 7 осіб – за поновленням виплати пенсій.
- на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за тиждень зареєстровано 89 користувачів;
- кількість громадян, які отримали консультації та надали необхідні документи за допомогою електронної черги збільшилась та складає 29 осіб;
- одна особа звернулась на прийом до управління за допомогою скайп-зв’язку.