Події тижня (07.10.2019 – 11.10.2019) Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області

07.10.2019 – головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №2 С. Щербина провів зустріч з представниками трудового колективу 102 Державної пожежно-рятувальної частини головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області.

08.10.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К. Шевелєва провела зустріч з трудовим колективом Шахівської сільської ради та прийом громадян на віддаленому робочому місці в ЦНАПі с. Шахове.

09.10.2019 відбулась апаратна нарада під головуванням в. о. начальника управління Н. Корнєєвої з керівниками структурних підрозділів.

09.10.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К. Шевелєва провела зустріч з трудовим колективом та виїзний прийом громадян Святогорівської селищної ради.

09.10.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К. Шевелєва провела зустріч – урок та квест-гру зі старшокласниками Святогорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

10.10.2019 – головний спеціаліст фінансово-економічного відділу О. Компанієць прийняла участь у засіданні міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та ін. соціальних виплат.
За минулий тиждень:
- до керівництва управління на особистий прийом звернулось 8 осіб;
- працівники юридичного відділу взяли участь у 10 судових засіданнях по захисту прав ПФУ як державного органу;
- відділом обслуговування громадян № 1 зареєстровано 279 звернень, що на 8,6 % менше, ніж за попередній тиждень (303 звернень). Прийнято: 46 заяв на перерахунок пенсій, 11 – на первинне призначення пенсії, за виготовленням пенсійного посвідчення звернулось 20 осіб, 8 – за поновленням виплати пенсій, 2 заяви – про взяття на облік ВПО;
- на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за тиждень зареєстровано 15 осіб; прийнято 90 заяв на смс-інформування;
- кількість громадян, які отримали консультації та надали необхідні документи за допомогою електронної черги, складає 10.