07.05.2018 відбулась апаратна нарада під головуванням начальника управління Гулана Олега Борисовича, за участю першого заступника начальника управління Пітик Неоніли Євгеніївни та керівників структурних підрозділів. Обговорювались питання про стан виконавської дисципліни, співпрацю з відділом державної виконавчої служби, участь працівників у заходах до Дня Перемоги, роботу комісії з питань реалізації судових рішень.

27.04.2018 р. у Добропільському міському центрі зайнятості відбувся «Ярмарок вакансій» за участю начальника відділу по роботі з персоналом Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області Оріщенко О.В. Під час заходу фахівець управління провела профорієнтаційну роботу, ознайомила присутніх з основними напрямками роботи Фонду та з умовами праці. Присутні тимчасово непрацюючі особи цікавилися пропонованими вакансіями, тому їм були надані індивідуальні консультації. В ході особистого спілкування, Ольга Валеріївна повідомила про умови участі та процедуру проходження конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби. По закінченню заходу 6 осіб виявили бажання взяти участь в конкурсі.

44448

 

23.04.2018 відбулась апаратна нарада під головуванням начальника управління Гулана Олега Борисовича, за участю першого заступника начальника управління Пітик Неоніли Євгеніївни, заступника начальника управління Громило Наталії Миколаївни та керівників структурних підрозділів. Обговорювались підсумки роботи про стягнення коштів до бюджету Пенсійного фонду України у судовому порядку, надані доручення щодо активізації роботи по легалізації зайнятості та зарплати та ін.

26.04.2018 р. делегація Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України на чолі зпершим заступником начальника управління Пітик Неонілою Євгеніївною взяла участь у заході, присвяченому 32 річниці Чорнобильській АЕС.
Під час заходу працівники управління взяли участь в урочистій ході до Меморіалу пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи, мітингу та панахиді. Під час заходу представники Пенсійного фонду вшанували пам’ять загиблих хвилиною мовчання та поклали квіти до Меморіалу землякам.

7888

Заборгованість платників по всіх обов’язкових платежах до бюджету Пенсійного фонду на 01.04.2018 становить 85290,6 тис.грн. В порівнянні з початком року заборгованість зросла на 13,5%. Основною причиною росту заборгованості є несплата поточних платежів з березня 2017 року підприємствами, перереєстрованими на територію м. Добропілля з зони проведення АТО, які ведуть діяльність на тимчасово непідконтрольній українській владі території.

 

Дата проведення

Всього

В т.ч.

категорії громадян

Якість обслуговування,

пенсіо-нери

ВПО

ФОП

учні, студен-ти

без- робітні

наймані працівники

Самозайня-ті особи

задоволені

не задоволені

% від загальної кількості опитаних (незадоволені)

27.02.2018

32

14

8

3

1

3

3

 

30

2

6,3

28.03.2018

30

15

10

1

1

3

 

19

11

36,7

березень

48

Не визначено

46

2

4,2

січень

146

21

 

20

40

22

23

20

Не визначалась

січень

186

   

Не визначено

135

51

27,4

 

442

50

18

23

42

26

29

20

230

66

22,1

                             

 

Щокварталу Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області проводить анкетування різних категорій громадян з питань діяльності управління.

У І кварталі 2018 р. опитано майже 500 чоловік, серед яких пенсіонери, внутрішньо переміщені особи, безробітні, наймані працівники, самозайняті особи, учнівська та студентська молодь. В переліку питань щодо знання пенсійного законодавства, відношення до нелегальної зайнятості, користування веб-порталом Пенсійного фонду України та інших, найбільшу увагу приділено якості обслуговування громадян. Незважаючи на те, що в управлінні створені належні умови для прийому громадян, це і наявні у достатній кількості місця для сидіння, необхідна інформація на інформаційних стендах, простора зала для очікування, покажчик з вказівкою номеру вікон та переліком послуг, кваліфіковані фахівці для обслуговування населення тощо, є факти невдоволення якістю прийому, що викликає занепокоєння.
Проте, всі опитані громадяни утримались від надання пропозицій та побажань з покращення прийому. Низький рівень активності громадян, щодо користування веб-порталом Пенсійного фонду України та відвідування офіційного сайту Пенсійного фонду України. Набирає оберти форма обслуговування з використанням послуги-звернення за електронною чергою. акі опитування дозволяють виявити недоліки в роботі, підвищити якість обслуговування населення та рівень довіри громадян.